poniedziałek, 24 lutego 2014

metallic trend



Kiedy pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia, najchętniej sięgamy do szafy po czerń i szarości. Od kilku sezonów projektanci proponują nam ciekawsze rozwiązanie. Na wybiegach od dłuższego czasu pojawiają się modelki, które błyszczą w kreacjach największych domów mody, dosłownie.  
Przyznam szczerze, ze dopiero teraz widzę wyraźnie obecność tego trendu w sieciówkach i sklepach internetowych. 
Nie jestem na tyle odważna, aby ubrać się od stóp do głów na wysoki połysk. Swoją "błyskotkę" już kupiłam i zobaczycie ją w następnym poście :)














RIVER ISLAND

ASOS






męski akcent ;)




















RIVER ISLAND  











4 komentarze:

  1. Do niedawna ten trent mi się kompletnie nie podobał - teraz uważam, że może wyglądać ciekawie i nietandetnie :) Świetne inspiracje Kasieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie moge doczekac sie nastepnego postu, bo przyznam szczerze jakos nie przemawia do mnie ten trend, ale pewnie po Twoim wpisie sie do niego przekonam :D
    Kika

    OdpowiedzUsuń
  3. Trend sam w sobie bardzo mi się podoba. Przedstawiłaś ciekawe zdjęcia i stylizacje. Ja bym tego nie ubrała nie ze względu na brak odwagi, ale na figurę ;) Myślę, że do tego typu świecidełek trzeba mieć nienaganną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Total metallic look to nie dla mnie, ale akcent w postaci bluzki, torebki czy butów fajnie wkomponowany w stonowaną resztę stroju jak najbardziej.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń