wtorek, 14 stycznia 2014

Happy New Year!



Ostatnie wydarzenia bardzo pochłonęły moją uwagę i zapomniałam życzyć Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Spełniajcie swoje marzenia i cieszcie się każdym dniem :) Dołączam kilka zdjęć stylizacji sylwestrowej. Niestety nie są to zdjęcia w pełnej okazałości. 
Mam w głowie mnóstwo nowych pomysłów na stylizacje, które chcę Wam pokazać. Jak na złość rozchorowałam się, ale robię co mogę żeby wyzdrowieć i wtedy wynagrodzę Wam tę nieobecność :) 

moja mała modeleczka- bratanica Julka :)



top Allegro
spódnica  Reserved
kolczyki River Island




5 komentarzy:

  1. Obie stylizacje i modeleczki prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty makijaż!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty śliczna :)) wszystkiego ślicznego zatem w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) !Promieniejesz w ciąży .Dużo zdrówka dla Was :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A brzuszek rośnie :-) Aby urósł duży :)

    OdpowiedzUsuń