czwartek, 19 września 2013

simple


Sytuacji za oknem nie można nazwać piękną, złotą jesienią, ale podobno ma się to zmienić.
Na to liczę, bo pogoda strasznie demotywuje, szczególnie do robienia zdjęć. Jestem chora, ale kuruje się domowymi specyfikami od mamusi :) nic tak nie stawia na nogi! W dzisiejszym poście, w roli głównej mój ukochany płaszcz buty za kostkę. Są to moje niezbędniki na jesień. Bardzo wygodne i pasują do wszystkiego, a na pewno do mnie :) 
Sezon na grube swetry uważam za otwarty! Czekają mnie jeszcze jesienne porządki w szafie...


fot by Julka

szal z warkoczy ekoszale.pl
płaszcz Hexeline
spodnie ZARA
botki River Island
torba Louis Vuitton


12 komentarzy:

  1. Niestety ten sezon na swetry wcale mi się nie podoba :D Ten szal z warkoczy jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) Świetny płaszczyk i szalik faktycznie wygląda fantastycznie!
    PS. Wracaj natychmiast do łóżka i wracaj do zdrówka! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. buty mega! :) zestaw świetny, jak każdy zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się buty, właśnie tego tyou chciałabym mieć na jesień ^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka super zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się Twoje buty! :)

    OdpowiedzUsuń