poniedziałek, 23 września 2013

Ain't Laurent



Przepis na jesienną stylizację w 5 minut: jeansy, wygodne buty, ciepła czapka, ramoneska i sweter z męskiej garderoby :). 
Nie pierwszy raz podkradłam ubranie płci przeciwnej :D Mój mąż dowie się o tym dopiero, jak przeczyta tego posta :D Przepraszam Kochanie :)
Według mnie jest to świetny i szybki sposób na luźną i wygodną stylizację, a takiej właśnie tego dnia potrzebowałam.

Właśnie otrzymałam listę zwycięzców od PURO POLSKA. 
Zwycięzcami są: 
Katie Andry – bon o wartości 150 zł
Aneta Okruszko Milewska – torba
Paulina Kuczyńska – etui

Podane osoby proszę, aby jeszcze raz przesłały mi swoje maile w wiadomości prywatnej na fb na moim fanpagu.
Gratuluję zwycięzcom!




fot by Julka

ramoneska Zara
czapka asos.com
sweter H&M
spodnie Guess
botki River Island

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie luzaki ♡ świetny pomysł ze swetrem męża !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kradziony sweter genialnie pasuje :) Ja bym nie mogła mojemu nic niestety podkraść ponieważ jest dużo wyższy ode mnie i byłoby zabawnie :)

    Podoba mi się bardzo Twój dzisiejszy ałtfit :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu pozachwycam się Twoimi botkami <3
    Stylowe 5 minut :D chyba i ja muszę zainwestować w końcu w jakąś czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wymarzone buty! pasują chyba do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Czapka świetna ;D A powiedz mi Kochana czy robisz czasami jakies wyprzedaze ubran/dodatkow dla czytelnikow? Masz tak swietny styl i tyle pieknych ciuchow ze byloby super:)
    Kika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o tym :) jak będę robiła porządki to się nad tym zastanowie :))

      Usuń
  6. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba :)

    http://q-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Ramoneska i botki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) Oglądnęłam caaaalutki twój blog, I love it <3

    Obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że masz męża ;)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna czapeczka i kurteczka Kasiu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O i mój ulubiony zestaw :) Dość często teraz noszony :)

    OdpowiedzUsuń