środa, 13 lutego 2013

Pakowanko!

 

Zawsze myśl o wyjeździe bardzo mnie cieszy i już nie mogę się doczekać. Jednak kiedy trzeba zacząć pakowanie to odwlekam to na ostatnią chwilę i w walizce ląduje wiele przypadkowych ubrań, które później nie pasują do siebie.
 Jedno jest pewne-wole mieć z czego wybrać niż żałować, że czegoś nie wzięłam.
 To chyba typowe dla kobiet :)

 

 

 


koszula  DENIM & SUPPLY Ralph Lauren
t-shirt River Island
spodnie Vero moda
buty River Island
opaska River Island
 walizki Guess


13 komentarzy:

  1. Ale super walizkę masz ! ;) Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam, Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super walizkę masz ! ;) Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam, Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, rzadko mi się to zdarza ale muszę powiedzieć, że jak na razie każda z Twoich stylizacji mnie urzekła. Mam nadzieje utrzymasz dalej ten sam poziom:) powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to slyszec :)) mam nadzieję, że nie zawiodę

      Usuń
  4. What a cute suitcase!!

    WITH LOVE,
    LINSEY / POSE-BLOG.COM

    (P.S. HAPPY VALENTINES DAY!)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pakowaniem jest zawsze jeden problem - walizka jest za mała! ;)

    http://piecesofwroclife.blogspot.com/ zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne walizka!! taka kobieca. A pakowanko hmmm nikt tego nie lubi, ale każdy lubi wyjeżdzać :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your shoes!


    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you soon on it

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń